En mycket bättre dag

Dagen igår kan ha varit en av de sämre på länge. Men idag vände allt.

Det började med att jag fick byta en julklapp som var av fel storlek (trodde inte jag skulle få det då öppet köp hade gått ut men det gick bra), cykel lämnades in på reparation och reparatören sa att han fixar det för en 200:- och jag kan hämta cykeln på måndag efter fyra. Reparatören är J&C Lindelöf och trots att han kan vara lite åt det tysta hållet är han alltid trevlig, fixar allt snabbt och bra och är billig. Kan varmt rekommendera honom om ni har problem med era cyklar i Lund.

Största glädjen idag var ändå resultaten från gårdagens och förrgårdagens MEQ- och OSCE-examination. Jag klarade båda två och är alltså klar med Termin 8 på Läkarutbildningen nu. Med detta får jag även göra FAS-tentamen nu på tisdag (jippii eller något?) och kan därför lugnt andas ut.

Kommentarer
Postat av: Godfather

Hej Långe Man

Grattis, å så kan man konstatera att livet går vidare - Trots allt!

Ha dé

2009-01-11 @ 15:34:58
Postat av: Patrick Andersson

Tack så mycket! Jo, vissa dagar är helt klart bättre än andra. Lyckligtvis är de som är så kassa som dagen innan väldigt få. :)

2009-01-11 @ 20:43:12
URL: http://padachan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0