Äntligen ledig - så går man och städar?!

Att ha några dagar helt ledig mellan två terminer känns som lyx. Därför kan man undra varför jag plötsligt får ett ryck och börjar städa och omorganisera i hela rummet istället för att slappa.

Men det är ju faktiskt rätt roligt att slänga undan sånt man inte behöver, omorganisera och städa upp. Inte minst mina bokhyllor som har bönat och bett mig om att få sig en uppfräschning. Gamla papper och kompendier från skolan har samlats på hög och saker jag troligtvis aldrig kommer få någon användning för har fyllt mina lådor.

Så operation omorganisation är startad men ofta leder A till B och B till C när det gäller städning och det visade sig bli ett ganska stort projekt. Är därför fortfarande inte klar idag men förhoppningsvis blir allt färdigställt under morgondagen.


Bild: Bilden gör konstigt nog inte oredan riktigt rättvisa då det faktiskt ser för jävligt ut här hemma medans jag tycker att allt ändå ser rätt ok ut på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0