StarCraft II - första riktiga replayen!

Nyligen släppte Blizzard en replay (videoinspelning av en match) från deras kommande flaggskepp StarCraft II. I videon får man se en riktigt match mellan en Zerg-spelare och en Terran-spelare från början till slut. Hela matchen är kommenterad av två Blizzard-anställda och ska troligen simulera lite hur en professionell match kan se ut i StarCraft II när det väl släpps. I vilket fall som så är det mycket godis man får se och det verkar som att StarCraft II kommer leva upp till de mer än skyhöga förväntningarna spelvärlden har på det.

Enjoy!

http://www.gametrailers.com/player/48118.html

(Replayen är i HD och tar därför lite tid att buffra. Kör den i vanlig SD-upplösning om det tar för lång tid, men jag rekommenderar ändå HD för en mycket bättre upplevelse.)


Kommentarer
Postat av: Victor

Gaah, ett "måste ha"-spel! xD ge mig >.<

2009-04-23 @ 16:57:58
Postat av: Tessy

Jaaa! Ge mig också!

2009-04-23 @ 22:45:14
URL: http://padachan.blogg.se/
Postat av: Anonym

GGE MIG OCKSÅ

2009-05-06 @ 22:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0