Tvättkris!

Jag har inte tvättat en enda gång sedan skolan drog igång igen. Detta har fungerat bra då jag faktiskt har ett hyfsat lager med underkläder och strumpor (de som brukar ta slut först). Men nu i helgen var dom slut och jag traskade ner för att boka tvättid. Inte en enda tid på tre hela dagar! Det är ju bara så typiskt. Brukar aldrig vara fullbokade dagar i mitt hus men just nu så är hela tre dagar fullbokade.

Situationen var ohållbar så jag begav mig till stan igår och köpte nya underkläder. I och för sig alltid roligt att förnya sin garderob lite. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min älskade bror! Hmm tvättkris? Kunde inte låta bli att vara sarkastisk men är det inte mamma som har haft hand om tvätten de senaste veckorna?. Bli nu inte arg. :)

2008-09-25 @ 22:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0