Snich och Lage lagar middag

Måste ta och försöka sova ut lite inatt då jag varit grusligt trött idag. Detta inte minst på grund av att jag fick fint besök av Snich och Lage igår kväll som helt trevlig nog hade bestämt sig för att komma till min lägenhet klockan åtta på kvällen och laga spagetti och köttfärssås. Oväntat men mycket trevligt. Lage skulle hämta några kompisar på Sturup halv tolv därav besöket.

Vi hade i alla fall väldigt trevligt och jag och Snich hann till och med en go-match (ett japanskt brädspel med svarta och vita stenar på ett 19x19-bräde som kräver väldigt mycket logik och huvudbry). Det var inte igår man fick spela det och jag blev verkligen sugen på att få spela mer! Dessutom fick jag behålla resterna av köttfärsen vilket blev min middag idag. Tack så mycket kompisar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0