Lustgas är lustigt

Luftgas är något som starkt höjer stämningen inne på akutrummet - och då är det inte personalen som tar det, faktiskt. ;) Patienter blir väldigt roliga och trevliga av det och jag fick i en patient idag att jag var förra årets Idol-vinnare. En ren lögn självklart, men inte illa menat. Hon insisterade nämligen på att hon träffat mig tidigare och sa att hon trodde jag var en kändis. Så jag slängde till med Idol-vinnare 2007 vilket hon, med stor hjälp av lustgasen, köpte utan problem. Jag lovade att signera hennes bandage efteråt och hon frågade upprepade gånger om "kändisen" fortfarande var där. Tyvärr hade mitt pass redan slutat för dagen och jag fick aldrig någon möjlighet att signera bandaget då hon for upp till röntgen. Hoppas hon har överseende med detta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0