Ledig dag, igen? Vad ska jag göra?

Då vi var så många studenter i Landskrona (vi fyra från Lund samt en AT-läkare) så bestämde vi oss för att dela upp oss. Jag och Erik gick därför på tisdagen och var lediga idag. Inte helt fel med en ledig dag bara så där. ;)

Imorgon hade vi dock inte bestämt något och nu på kvällen får jag reda på att alla mina tre klasskompisar har bestämt sig för att inte gå. Så vad gör nu jag? Att inte gå innebär ännu en härligt slapp dag, och sådana kan man inte få nog av. Om jag går så blir jag dock ensam student där tillsammans med AT-läkaren och får därför assistera på alla operationer (det är alltid två som assisterar varav den ena alltid blir AT-läkare som har lite högre prioritet). Och det hade inte varit helt fel det heller. Dilemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0