Snart ska det rockas!

Imorgon smäller det! Äntligen släpps då Guitar Hero World Tour (se tidigare inlägg om ni inte vet vad det är för något). Även om det är imorgon så tog jag vägen inom de två spelbutikerna i Lund på hem vägen och gissa om jag blev förvånad när det knappt gick att se in i butikerna av alla Guitar Hero-kartonger som mer eller mindre täckte upp hela butikernas insida. Självklart kunde jag inte låta bli att gå in och fråga om man redan fick köpa ett exemplar idag men den gubben gick inte. Så det blir imorgon istället.

Om inte eftermiddagsföreläsningen imorgon är riktigt bra så kommer jag inte tveka det minsta att sticka därifrån, hämta upp mitt Guitar Hero-paket och cykla hem och börja spela. Eller ja...cykla vete tusan nu när jag sett paketet. Det är ju vrålstort och jag har hört rykten att det vägen in på 10-15 kilo. Jaja, om jag så ska krypa hem med imorgon så ska jag ha det. Så det så!


Bild: Gamestop där jag ska köpa mitt exemplar. Inuti butiken finns i princip ingen plats alls att gå på då hela golvytan är täckt med två meter höga staplar av Guitar Hero-kartonger.

Kommentarer
Postat av: Victor

10 till 15 kilo? krypa...? lols :p

2008-11-22 @ 00:54:16
Postat av: Patrick Andersson

Jajaja, det var ett talesätt. :P

2008-11-22 @ 01:41:14
URL: http://padachan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0