Guitar Hero trotsar snöoväder

Lyckligtvis var eftermiddagens föreläsning ett bottennapp så jag var inte sen på att sticka därifrån så snabbt jag fick chansen. Dagen hade kommit för att hämta upp mitt exemplar av Guitar Hero World Tour!

Trots att jag skrev det redan så sent som igår i bloggen så blir jag återigen förvånad över hur stort paketet är. Ganska tungt, men framför allt otympligt stort. Jag hälsade hem direkt till tanken att försöka balansera den på cykeln. Dessutom hade jag nu inte heller Therese att hjälpa mig bära då hon måste sett något jag missat i eftermiddagens föreläsning och bestämt sig för att stanna. Inte nog med att jag knappt kunde transportera lådan hemåt då jag också hade cykeln, utan världens snöstorm hälsade dessutom på när jag knappt hunnit 100 meter från affären.

Där gick jag. Ledandes cykeln med en överdimensionerad kartong balanserandes på sadeln mitt i snökaoset som gjorde att jag inte såg mer än några meter framför mig. Hur jag än gick hade jag snö i ansiktet.

Väl hemma var jag genomblöt och täckt av snö. Men jag hade ett Guitar Hero (i och för sig även det täckt av snö...) och nu var det bara att koppla in och sätta igång.

To be continued...



Bild: Blöt, kall och täckt av snö men oh så lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0