iPhone! Jag har äntligen hållit i den!

Igår, när jag strövade omkring bland Shinjukus många affärer, så såg jag den äntligen!

Här i Japan har jag sett reklamen om att den snart kommer i butikerna,sett köerna till den på morgonen då den släpptes, skyltarna om att den är helt slutsåld och utöver det läst på allt jag kunnat om den på internet när jag fått lite ledig tid. Men igår fick jag alltså äntligen se en riktigt iPhone 3G som jag snabbt sprang fram och började leka med. Även om det var så luftfuktigt så det knappt gick och dra fingret över skärmen på grund av friktion så kan jag bara säga att det inte minskat mitt habegär ett dugg. Jag "ska" ha en!

Nu ska jag bara hitta ett smidigt sätt att komma runt hela Telia-historien då jag vill ha Tele2:s studentabonnemang istället. Men det blir ett problem när jag kommer hem till Sverige. Ja, det och att då få tag på en iPhone alltså. Men det löser sig nog. :)


Bild: Suddig bild på iPhonen jag fick leka med. Här inne i Google maps och testar GPS:en som snabbt och smidigt lokaliserar mig. *suck* Tänk om jag haft den nu i Tokyo så mycket lättare det hade varit att hitta runt.

Kommentarer
Postat av: Victor

Äsch! Stor och klumpig sak den där :P



btw, blogg igång! :D

/virre

2008-07-20 @ 15:44:18
URL: http://alavirre.blogg.se/
Postat av: Pada-chan

Alltså den är juh inte så klumpig som man kan tro. Jag tycker faktiskt den är perfekt. Är juh skärmen som får stryka på foten om man skulle minska och D E T vill man inte. :D

2008-07-20 @ 17:15:19
URL: http://padachan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0