Lägenheten i ordning (nästan i alla fall)

Tog mig ner till Lund igår och gjorde i ordning i min lägenhet. Hyresgästen hade varit väldigt duktig och städat bra. Han hade till och med tvättat fönstrena. Men som alltid så har man lite olika sätt att se på städningen och det behövdes i min mening ändå städas om. Som tur är var mamma med mig och hjälpte mig under tiden som pappa var på lasarettet. :)

Jag har beställt två läroböcker i Japanska som låg och väntade på mig i brevlådan. Får ta tag i dom när allt lugnat ner sig lite då jag känner att jag verkligen vill lära mig språket nu efter resan. Det mesta är i sin ordning i lägenheten just nu men det finns fortfarande en del småpill som jag "sparat" (inte orkat) och ska ta hand om idag eller imorgon.

Just nu är det morgon och om ett tag kommer min gudfar, Conny, och hämtar mig för att köra till föräldrarna i Laröd igen. Det är middag där med lite bekanta ikväll och man vet juh aldrig när man nästa gång kommer hem i och med att skolan drar igång. Så bäst att passa på! Dock kurrar magen lite oroväckande och kylskåpet är tomt på ätbara saker (jag räknar inte med överlevnadsvarorna som ketchup, senap och sötsursås) så jag ska springa ner och handla lite frukost nu.

Kommentarer
Postat av: Godfather

Howdy

Came, participated at the party, visited a remote placed called "Kopparhatten" (your father anticipation of Skälderviken, but nevertheless better!) and had a nostalgic travel through Eslöv. Always nice to meet y'all and wish you the best!

Do not forget Bob Hund, ´spite you´re in Lund.

See you/Godfather

2008-09-03 @ 20:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0